pátek 15. ledna 2016

COZY TIME



Pro mě jeden z nejkrásnějších pocitů, které může člověk zažít, jsou zasněžené pláně, alpy, horská chata (nejlépe někdy na samotě a klidně s bonusem u lesa). Samozřejmě že takový výlet obsahuje i typické mraky lidí na sjezdovkách, ale abych řekla pravdu, to se mi snad nikdy v Rakousku nestalo. A nebo je přehlížím, přece to mi nezkazí dovolenou a ''drogu'' mého života HORY.

Nevadí mi ráno být vzhůru dřív než mi zazvoní budík, protože se vždy těším, co nový den na horách přinese. Jako dárek za brzké vstávání získává člověk sjezdovku téměř sám pro sebe a k tomu nádherně upravený sníh. K obědu si dát oblíbený Germknödel nebo jinou pochoutku a zapít to Almdudlerem. Kombinace zvláštní, ale stojí to za to. Snažit se každou jízdou něco nového naučit a i přes bolest lýtek a únavu celého těla přijet až na parkoviště na prkně či lyžích (bohužel někdy se nechávám zlákat pohodlnější variantou a to svést se lanovkou dolu)

Na horách se dá dělat spoustu věcí a ne jenom snowboardovat nebo lyžovat. Miluju procházky horskými městy, hrát společenské hry po večerech, jít do přírody pročistit si hlavu a samozřejmě navštěva některého z místních rakouských statků, ta vůně (pro některé smrad) patří neodmyslitelně k Rakousku.










Žádné komentáře:

Okomentovat