sobota 30. ledna 2016

Pátek

Poslední den před víkende a já už dopředu věděla, že nasledující 2 dny budu doma sedět s notebookem a dodělávat všechnu práci která se mi nahromadila. Z tohoto důvodu jsem měla pátek hezky klidný, nikam se nehonit, jak to většinou u mě bývá a sednou si pozorovat svět kolem sebe. I když jsem měla pátek pracovní, tak jsem se vydala do městečka, kousek od nás. Musím říci, že jsem si to tam zamilovala od začatku. Je to poklidné městečko, kde se dá sehnat vše potřebné- od drogerie, pár obchodů s oblečením (H&M, Esprit, Benetton, Mrco O´Polo...), obuv až po doplňky. Mohem raději jezdím tam než do Frankfurtu, kde je život hektický a ulice narvané.
Jedním z mých nejoblíbenějších míst je místní kavárna, která je napojená na knihovnu, tam si člověk krásně odpočine. 



  





Celý den jsem si krásně odpočinula a nabrala sílu do dalších dní

Žádné komentáře:

Okomentovat