neděle 7. února 2016

Follow my week #1

Pondělí
Záčátek nového týdne a to znamená, že mě večer čeká zumba, nikdy by mě nenapado, že zrovna já budu chodit na zumbu.




Úterý
Hned odpoledne jsem zapomněla na slib z pondělí,, že začnu pravidelně běhat.




Středa
Dost se ochladilo a večer jsem zamířila do školy, Frankfurt je veřer nádherný.





Čtvrtek
Dnes začíná nová série Germany´s Next Top Model- konečně.




Pátek
Pátek a Faschingparty- neboli Karneval, a v Německu se to slaví jinak než v České Republice. Já znám pouze z Česka, že Karneval je poslední dobou pouze pro  děti, kteří si obléknou masky, mají vlastní diskotéku a soutěž o nejlepší masku. V Německu Karneval zajímá všechny generace. Význámné jsou průvody v Kolíně nad Rýnem nebo v Mainzu.




Sobota
Sobotní ráno- unavená, ale dnes jedeme do Bad Homburgu, kde máme sraz s dalšíma holkama a poté Thermály a na večeři.




Neděle
Poslední den před začátkem nového týdne a já ho trávím s kamarádkou, s Filmem.


Žádné komentáře:

Okomentovat